|
| |
Bekijk Alle
Algemeen : Supportsysteem in gebruik genomen
|
|
Om de afhandeling van supportaanvragen nog beter te kunnen verzorgen voor onze klanten met een onderhoudscontract is per vandaag een geautomatiseerd supportsysteem in gebruik genomen.
Met dit systeem wordt alle communicatie gestroomlijnd via een supportticket en hebben wij de mogelijkheid meerdere mensen te kunnen inzetten voor het oplossen van problemen. Voor u als klant verandert er weinig, maar verbetert er veel. Uw supportaanvragen naar support@hsdev.com worden automatisch in dit systeem opgenomen.
|
Algemeen : Service onderbreking door plaatsing nieuwe netwerk-kast
|
|
In de week van 20-8 zal, zoals nu gepland, op woensdag avond onze internet-service voor een korte periode worden onderbroken om een nieuwe netwerk-kast te plaatsen.
De onderbreking zal ongeveer een uur in beslag nemen, waarna alle diensten weer hervat zullen worden.
|
Een stukje informatie over hoe wij onze producten en diensten graag willen leveren.
|
Algemeen : Geschiedenis van HS-Development
|
|
Een stukje historie.
|
De nieuwe website is klaar! Om informatie nog sneller op onze website te krijgen hebben we de website voorzien van een nieuw jasje waarin we dynamisch de inhoud kunnen aanpassen.
|
|
|