Welkom op Welkom op
Zoek: in
  Home  ·  Onderwerpen  ·  Downloads  ·  Links  ·  Contact 16 April, 2024 
Leer ons kennen!
· Geschiedenis
· Onze filosofie
· Hoe u ons bereikt
· Nieuwsbrieven

Producten
· eSign
· eSign Online
· Prins-CS
· Netwerkrapporten
· So! Applicatie Framework

Diensten
· Service Level Agreements
· Registratieservice
· Dataconversie
· Maatwerk

Support
· Veel gestelde vragen
· Stappenplan
· Support aanvragen
· Fouten in onze programma's
· Updates

Sitemenu
· Inloggen

Bekijk Alle

SLA : Onderhoud, ondersteuning en ontwikkeling So!
Diensten

So! is een open-source-applicatie. Hiermee hangt samen dat er zeer verschillende 'gebruikers' zijn met zeer uiteenlopende wensen en behoeften. Dit is de reden dat u kunt kiezen uit zes verschillende niveaus voor wat betreft service, support en ontwikkeling.

Aan de ene kant van het gebruikersspectrum bevindt zich de gebruiker van de pre-packaged edition. Deze wil een direct bruikbare, volledige geconfigureerde versie van het pakket en wil alleen in geval van problemen een oplossing hebben. Aan de andere kant vinden we de gebruiker (organisatie) die het pakket graag ontwikkeld wil hebben naar de eigen, specifieke wensen/toepassingssituatie.

Aan beide uitersten, evenals aan enkele tussenvormen, kunnen wij tegemoet komen middels onze Service Level Agreements.


Gepost door (9193 x gelezen)
Meer Lezen... (3004 bytes meer) Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina

SLA : Prins CS Software Ondersteunings- en Onderhoudsovereenkomst (SOO)
Diensten Het onderhoudscontract voor Prins CS (SOO) biedt u een groot aantal voordelen. Door dit contract af te sluiten waarborgt u natuurlijk het goed functioneren van het pakket binnen uw organisatie, reden waarom wij bij aanschaf het contract voor het eerste jaar verplicht stellen.

Noot: Geïnteresseerd? Stuurt u ons dan even een e-mail en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!

Gepost door (10206 x gelezen)
Meer Lezen... (2043 bytes meer) Stuur dit verhaal naar een vriend Printer vriendelijke pagina