|
| |
Bekijk Alle
SLA : Onderhoud, ondersteuning en ontwikkeling So!
|
|
So! is een open-source-applicatie. Hiermee hangt samen dat er zeer verschillende 'gebruikers' zijn met zeer uiteenlopende wensen en behoeften. Dit is de reden dat u kunt kiezen uit zes verschillende niveaus voor wat betreft service, support en ontwikkeling.
Aan de ene kant van het gebruikersspectrum bevindt zich de gebruiker van de pre-packaged edition. Deze wil een direct bruikbare, volledige geconfigureerde versie van het pakket en wil alleen in geval van problemen een oplossing hebben. Aan de andere kant vinden we de gebruiker (organisatie) die het pakket graag ontwikkeld wil hebben naar de eigen, specifieke wensen/toepassingssituatie.
Aan beide uitersten, evenals aan enkele tussenvormen, kunnen wij tegemoet komen middels onze Service Level Agreements.
|
SLA : Prins CS Software Ondersteunings- en Onderhoudsovereenkomst (SOO)
|
|
Het onderhoudscontract voor Prins CS (SOO) biedt u een groot aantal voordelen. Door dit contract af te sluiten waarborgt u natuurlijk het goed functioneren van het pakket binnen uw organisatie, reden waarom wij bij aanschaf het contract voor het eerste jaar verplicht stellen.
Noot: Geïnteresseerd? Stuurt u ons dan even een e-mail en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!
|
|
|