Welkom op Welkom op
Zoek: in
  Home  ·  Onderwerpen  ·  Downloads  ·  Links  ·  Contact 20 April, 2024 
Leer ons kennen!
· Geschiedenis
· Onze filosofie
· Hoe u ons bereikt
· Nieuwsbrieven

Producten
· eSign
· eSign Online
· Prins-CS
· Netwerkrapporten
· So! Applicatie Framework

Diensten
· Service Level Agreements
· Registratieservice
· Dataconversie
· Maatwerk

Support
· Veel gestelde vragen
· Stappenplan
· Support aanvragen
· Fouten in onze programma's
· Updates

Sitemenu
· Inloggen

SLA : Prins CS Software Ondersteunings- en Onderhoudsovereenkomst (SOO)
door
Het onderhoudscontract voor Prins CS (SOO) biedt u een groot aantal voordelen. Door dit contract af te sluiten waarborgt u natuurlijk het goed functioneren van het pakket binnen uw organisatie, reden waarom wij bij aanschaf het contract voor het eerste jaar verplicht stellen.



Maar wat betekent een SOO echter voor u in concreto? In eerste instantie is een in onze ogen belangrijk aspect dat u ons middels uw bijdrage in staat stelt Prins CS op een hoog kwaliteitsniveau te houden. Dat wil zeggen dat wij het pakket aan de ene kant steeds kunnen aanpassen wanneer de relevante wetgeving aangepast of uitgebreid wordt. En aan de andere kant kunne wij het technisch gezien steeds verder ontwikkelen, zodat het nog vollediger en gebruiksvriendelijker wordt.
Daarnaast houden wij met uw contributie onder andere nog onze helpdesk en onze support-/ontwikkelsite in stand.


Voor de volledigheid vindt u hieronder nog eens de voordelen van een SOO op een rijtje.

  1. De garantie dat HS-Development alle inspanning levert om het pakket steeds te laten voldoen aan de relevante wetgeving.
  2. De garantie dat HS-Development blijft werken aan een verdere optimalisering van het pakket
  3. De mogelijkheid om daarbij wijzigingen c.q. nieuwe features in het programma voor te stellen. Indien uw suggesties zinvol geacht worden en ook generiek toepasbaar zijn (dus niet alleen voor uw eigen toepassing) worden deze in het ontwikkeltraject opgenomen.
  4. Gratis updates; in de updates worden zowel programmaverbeteringen als wijzigingen in de relevante wet- en regelgeving opgenomen. U ontvangt van ons een notificatie per e-mail zodra er een update gereleased is. Daarin vindt u dan een link waarmee u de update kunt downloaden.
  5. Support via e-mail.
  6. Telefonische helpdesk.
  7. Account op onze support-/ontwikkelsite Praesto. Hier kunt u alle informatie met betrekking tot support en ontwikkeling van Prins CS vinden, zoals:

    • een lijst met veelgestelde vragen (en de antwoorden daarop!)
    • releasenotes
    • bug-tracking
    • discussieforums
    • mogelijkheid tot abonneren op mailing-lijsten





Noot: Geïnteresseerd? Stuurt u ons dan even een e-mail en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op!
 
Gerelateerde links
· Arboplan trainingsinstituut
· Meer over Diensten
· Nieuws door jeroen


Meest gelezen verhaal om Diensten:
Bestaande gegevens omzetten naar Prins CS